Mudança no email

Bom dia, eu mudei o meu email e agora quando faço login com o email serralherialinhares@gmail.com entro em outra conta que tenho.
Com o email ranolin@ig.com.br informa que não existe este email.
Como faço para resolver o probema.
Grato.

Hi, I changed my email to serralherialinhares@gmail.com but when I login comes another account I have.
With the original email ranolin@ig.com.br appear a message email does not exist.
Help resolves it.
Sorry for my poor english.
Thanks.

Does this link help at all?

Bom dia, consegui fazer o login, mas estou limitado em muitas funçoes.
Eu gostaria de voltar a fazer login pelo email antigo - ranolin@ig.com.br - no novo painel, como faço.
Também não estou conseguindo fazer mudanças na pagina pelo FTP, altero o conteúdo quando faço o upload não
muda nada.
Por favor me ajude.
Grato.
Good morning, o got login but I limited in several action.
I’d like go back meu old email to login - ranolin@ig.com.br - in the new panel (cpanel)
Also I can’t change the page in FTP I chage something, upload but nothing change in the new page.
Please help me
Thanks

Good morming.
This is the answer when i try do something in th old panel .
Requested action was not completed. Your account was moved to the new panel so your actions here are restricted.
Help me.
Thanks

The old panel is restricted now, users are to use the new panel. https://www.000webhost.com/cpanel-login?to=new

Else create a new account www.000webhost.com and reupload your site.

Oi,
Entao isto significa que nao posso fazer mais upload para o velho site.
As paginas não serão mais atualizadas no velho site.
Grato

Por favor amigos, mudem o email do meu login da conta a5187760 para ranolin@ig,com.br pois nao consigo atualizar meu site. Eu quero entrar no novo painel.

Please change the email the account a5187760 to ranolin@ig.com.br because a I cant change my site. I want login in the new panel.
Thanks